Rozkład dnia
7.00 – 8.00 Schodzenie się dzieci – grupy łączone. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci.
8.00 – 8.30 Zabawy swobodne lub kierowane. Indywidualna realizacja zadań edukacyjnych. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne.
8.30 – 8.50 Ćwiczenia poranne i zabawy ruchowe.
8.50 – 9.00 Przygotowanie do śniadania: czynności higieniczne i samoobsługowe.
9.00 – 9.20 Śniadanie – kształtowanie nawyków samodzielnego, estetycznego i kulturalnego spożywania posiłków.
9.20– 9.30 Zabawy w kącikach zainteresowań, przygotowanie do zajęć.
9.30 - 10.30 Zajęcia dydaktyczno- wychowawcze - realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dostosowanych do możliwości dzieci.
10.30 – 11.15 Zabawy swobodne.
11. 15 – 12.15 Pobyt na świeżym powietrzu: spacery, obserwacje, gry i zabawy ruchowe.
12.15 – 12.30 Czynności higieniczne i samoobsługowe przed posiłkiem.
12.30 - 13.00 Obiad - kształtowanie nawyków zdrowego żywienia, prawidłowego posługiwania się sztućcami, używanie zwrotów grzecznościowych: smacznego, dziękuję.
13.00 – 13.30 Odpoczynek poobiedni: zajęcia relaksacyjne i wyciszające, słuchanie czytanych bajek, opowiadań, słuchowisk bądź muzyki relaksacyjnej.
13.30 -14.50 Zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu, utrwalanie wiadomości, dokańczanie zadań rozpoczętych przed południem, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, rozwijanie swoich zainteresowań i zdolności. Zabawy ruchowe, przygotowanie się do podwieczorku.
14.50 – 15.10 Podwieczorek – utrwalanie nawyków zdrowego żywienia, dbanie o spożywanie odpowiedniej ilości warzyw i owoców.
15.10 - 17.00 Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Aktywność własna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Rozchodzenie się dzieci kontakty indywidualne z rodzicami w miarę potrzeb.
17.00 – 18.00 Zabawy swobodne – grupy łączone.